Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(68)
Forma i typ
Książki
(68)
Dostępność
dostępne
(67)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(68)
Autor
Pilecka Władysława
(11)
Pilecki Jan
(10)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(6)
Duraj-Nowakowa Krystyna
(5)
Adamek Irena
(4)
Baran Jolanta
(3)
Maurer Alicja
(3)
Muchacka Bożena
(3)
Wyczesany Janina
(3)
Grochmal-Bach Bożena
(2)
Gąsiorek Krystyna
(2)
Kawka Maciej
(2)
Kuźma Józef
(2)
Pieter Józef
(2)
Rakowska Alicja
(2)
Wilk Andrzej
(2)
Andrusiewicz Piotr
(1)
Banach Czesław
(1)
Bałuszyńska Małgorzata
(1)
Budrewicz Tadeusz
(1)
Bursztyńska Halina
(1)
Chymuk Maria
(1)
Czajkowski Wojciech
(1)
Grochmal-Bach B
(1)
Hulek Aleksander
(1)
Jarowiecki Jerzy
(1)
Kaiser Jan
(1)
Komendera Antoni
(1)
Korzon Aniela
(1)
Kossewska Joanna
(1)
Kosętka Halina
(1)
Mazur Sławomir
(1)
Mieszkowska Anna
(1)
Mikrut Adam
(1)
Moszner Paweł
(1)
Ożdżyński Jan
(1)
Padoł Roman
(1)
Rosa Alicja
(1)
Rudkowska Grażyna
(1)
Rumiański Antoni
(1)
Sierankiewicz Ewa
(1)
Stawiński Wiesław
(1)
Stępień-Huptyś Renata
(1)
Surowaniec Józef
(1)
Szydełko Andrzej
(1)
Szymański Mirosław
(1)
Uryga Zenon
(1)
Wizner Margaret A
(1)
Wojtycza Janusz
(1)
Wrona Leszek
(1)
Wójtowicz Stanisław
(1)
Władyka Halina
(1)
Zając Maria
(1)
Zelech Władysław
(1)
Ziarkowski Jan
(1)
Śliwa Michał
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(64)
1980 - 1989
(2)
1960 - 1969
(2)
Kraj wydania
Polska
(68)
Język
polski
(68)
Temat
Dziecko upośledzone umysłowo
(8)
Wychowanie przedszkolne
(7)
Dziecko
(6)
dziecko
(5)
nauczyciele
(5)
Porażenie mózgowe dziecięce
(4)
język polski
(4)
logopedia
(4)
młodzież szkolna
(4)
Autyzm
(3)
Dziecko niedosłyszące
(3)
Internaty
(3)
Mowa
(3)
Nauczanie
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Nauczyciele
(3)
dyslalia
(3)
dziecko niepełnosprawne
(3)
dziecko upośledzone umysłowo
(3)
nauczanie początkowe
(3)
niepełnosprawni
(3)
pedagodzy specjalni
(3)
pedagogika
(3)
pedagogika specjalna
(3)
Dziecko głuche
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Jąkanie
(2)
Logopedia
(2)
Mutyzm
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Poznanie
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Psychoterapia
(2)
Wychowanie
(2)
Zespół Downa
(2)
czytanie
(2)
depresja
(2)
dzieci upośledzone umysłowo
(2)
dziecko przewlekle chore
(2)
gry i zabawy
(2)
gry i zabawy umysłowe
(2)
język
(2)
literatura
(2)
mowa
(2)
mózgowe porażenie dziecięce
(2)
niesłyszący
(2)
pisanie
(2)
studenci
(2)
stymulacja psychoruchowa
(2)
upośledzeni umysłowo
(2)
upośledzenie umysłowe
(2)
środowisko człowieka
(2)
Analiza transakcyjna
(1)
Antropologia filozoficzna
(1)
Banach, Czesław
(1)
Bibliologia
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Choroby dziecięce
(1)
Decroly'ego, metoda
(1)
Domy dziecka
(1)
Dychawica oskrzelowa
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko niepełnosprawne ruchowo
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko upośledzone fizycznie
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Iłłakowiczówna, Kazimiera
(1)
Język polski
(1)
Kepharta
(1)
Kodaly'a, metoda
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konopnicka, Maria
(1)
Korczak, Janusz (1879-1942)
(1)
Listy polskie
(1)
Literatura polska
(1)
Logterap
(1)
Malsow, Abraham
(1)
Metoda Dobrego Startu
(1)
Metoda Ośrodków Pracy
(1)
Motywacja
(1)
Mukowiscydoza
(1)
Nauczanie integracyjne
(1)
Nauczanie poczatkowe
(1)
Nuty
(1)
Opowiadanie polskie
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika opiekuńcza
(1)
Przestępczość nieletnich
(1)
Religia
(1)
Samoakceptacja
(1)
Samopoznanie
(1)
Socjalizacja
(1)
Szmydt, Jan
(1)
Uczenie się
(1)
Uczeń zdolny
(1)
Wartość
(1)
Zabawy
(1)
68 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 0239-6025 ; Nr 212)
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Praktyka znacząca rozwojowo: 1.1. Właściwości rozwojowe - znaczenie pojęcia; 1.2. Kształtowanie się i rozwój aktywności dziecka od urodzenia do wieku wczesnoszkolnego; 1.3. Ocena rozwojowa dzieci a programy nauczania; 1.3.1. Ocena rozwojowa dzieci w relacjach dom - przedszkole - szkoła; 1.3.2. Program nauczania i jego cechy; 1.3.3. Relacje między rozwojowym programem nauczania a systemem wychowania w domu; 1.4. Podsumowanie; Rozdział 2. Pożądane cechy interakcji dorosły - dziecko w praktyce rozwojowej; Rozdział 3. Optymalna rozwojowo praktyka do trzeciego roku życia dziecka: 3.1. Uwarunkowania rozwojowe; 3.2. Rozwój dziecka w pierwszym roku życia; 3.3. Maluchy i ich rozwój; 3.4. Podstawowe uwarunkowania optymalnej opieki nad niemowlętami i maluchami oraz ich doświadczeń; 3.5. Podsumowanie; Rozdział 4. Składniki rozwojowej praktyki dla niemowląt i maluchów: 4.1. Charakterystyka zachowań dorosłych w stosunku do niemowląt; 4.2. Omówienie praktyki rozwojowej korzystnej i niekorzystnej dla dzieci w wieku poniemowlęcym; 4.3. Korzystna rozwojowo praktyka dla trzylatków; 4.4. Podsumowanie; Rozdział 5. Optymalne doświadczenia w programach wychowania dla dzieci w wieku przedszkolnym: 5.1. Uczenie się dzieci w wieku przedszkolnym; 5.2. Zintegrowane składniki praktyki korzystnej i niekorzystnej dla dzieci w wieku przedszkolnym; 5.3. Zmiany i wyzwania okresu przejściowego; 5.4. Podsumowanie; Rozdział 6. Korzystna rozwojowo praktyka dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym: 6.1. Rozwój i uczenie się dzieci w wieku wczesnoszkolnym; 6.1.1. Rozwój fizyczny; 6.1.2. Rozwój poznawczy; 6.1.3. Rozwój socjalno-emocjonalny i moralny; 6.2. Indywidualne różnice między dziećmi i dobór praktyki korzystnej rozwojowo; 6.3. Składniki praktyki korzystnej i niekorzystnej w programach nauczania dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym; 6.4. Podsumowanie; Rozdział 7. Popularyzacja praktyki rozwojowej w wychowaniu małego dziecka: 7.1. Świadomość wychowawcza rodziców; 7.2. Odpowiedzialność nauczycieli za poziom praktyki rozwojowej; 7.3. Rola nadzoru pedagogicznego w zakresie praktyki rozwojowej; 7.4. Strategie informacyjne o odpowiedniej praktyce rozwojowej; 7.5. Podsumowanie; Zakończenie; Zestaw prac popularno-naukowych dla rodziców i wychowawców przedszkoli (żłobków) i nauczycieli klas I-III o tematyce gier i zabaw, gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej, wychowania estetycznego; Literatura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39019, W.39309 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40391 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; 1. Nauczenie problemu w rozwijaniu aktywności dziecka; 1.1. Pojecie problemu; 1.2. Rodzaje problemów; 1.3. Usytuowanie rozwiązania problemów w kształceniu dzieci; 1.4. Aktywność dziecka warunkiem efektywności jego uczenia się; 2. Teoretyczne podstawy rozwiązywania problemów przez dzieci; 2.1. Rozwiązywanie problemów dynamicznym procesem uczenia się; 2.2. Rola zadań problemowych; 2.3. Pojęcie wiedzy u dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; 3. Czynniki warunkujące uczenie się dzieci; 3.1. Konstruowanie wiedzy przez dzieci; 3.1.1. Czynności (działalność) jako wartość w opinii dziecka; 3.1.2. Zachęcanie do podejmowania decyzji; 3.1.3. Zespołowe rozwiązywanie zadań; 3.2. Negatywne skutki uczenia się pamięciowego; 3.3. Rozwiązywanie problemu jako aktywny proces; 3.4. Rola nauczyciela w organizowaniu strategii rozwiązywania problemu; 4. Rozwiązywanie problemów w procesie kształcenia dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; 4.1. Przygotowanie się nauczyciela do rozwiązywania problemów; 4.2. Dobór odpowiednich problemów; 4.3. Stworzenie warunków do rozwiązywania problemów; 4.4. Stosowane techniki rozwiązywania problemów; 4.5. Strategia postępowania w sytuacji problemowej; 5. Wskazówki metodyczne dla nauczycieli w przedszkolu; 5.1. Rodzaje działalności dzieci podczas rozwiązywania problemów; 5.2. Planowanie zajęć; 5.3. Ranga edukacji przedszkolnej; 6. Wskazówki metodyczne dla nauczycieli klas I-III szkoły podstawowej; 6.1. Wskazówki dla nauczycieli klasy pierwszej; 6.1.1. Obserwacje dzieci; 6.1.2. Plany lekcyjne; 6.2. Wskazówki dla nauczycieli klasy drugiej; 6.2.1. Plany lekcyjne - indywidualizowanie uczenia się; 6.3. Wskazówki dla nauczycieli klasy trzeciej; Zakończenie; Literatura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38557, W.38558, W.38560, W.38559, W.38561 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. KEN w Krakowie ; Nr 102)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40392 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. KEN w Krakowie ; Nr 208)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39148 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1: 1. Repertuar wokalny w obrębie pentatoniki: d r m s l d'. Baj, Tygrysy, Paproć, Kot, Wróbelek, Hejnał, Wiewiórka,Karuzela, Don, don - kanon; 2. Sygnał muzyczny: Powitanie w klasie I; 3. Sygnał muzyczny: Pożegnanie w klasie II; Rozdział 2: 1. Piosenki i pieśni ludowe w obrębie hexachordu durowego: d r m f s l. Siała baba mak, Śpij dziecino, Mam chusteczkę, Wlazł kotek, Budzenie misia, Siedzi sobie zając, Trzy kruki, Tęczowa parasolka, Kołysanka zimowa, Zegary, Idzie wiosna, Wiśnia, Czerwony gil, Żabki; 2.Sygnał muzyczny: Powitanie w klasie III; 3. Sygnał muzyczny: Pożegnanie w klasie III; Rozdział 3:1. Repertuar wokalny w obrębie materiału dźwiękowego: s, l, t, d r m f s l. Krakowiaczek jedne, Kulig, Marsz pierwszoklasistów, Płynie Wisła, płynie, Trojak, Jesienne liście, Jabłko, Wyleciał ptaszek z Łobzowa, Któż wypowie twoje piękno, Pociąg, Idzie górnik, Na wędrówkę, Nigdzie lepiej niż przy piecu, Wiosenna malowanka, Indiańskim krokiem, Słoneczko, Dzięcioł i sosna, Na łące, Najpiękniejsza choinka, Poranek, Idzie Grześ; Rozdział 4: 1. Repertuar wokalny w obrębie materiału dźwiękowego: l, t, d r m f s l t d'. Sroczka-Skoczka, Od zagrody, Piosenka dla mamy, Ustna harmonijka, Piosenka kalendarzy, Lubię lato, Płyną łodzie, Piosenka dla mamy (muz. K. Kozak), Zasiała raz baba, Deszczy pada, Cicha piosenka, Piosenka gimnastyczna, Gile, Szara piosenka, Zima; 2. Sygnał muzyczny: Powitanie w klasie II;Wykaz piosenek i śpiewanek nagranych do audycji muzycznych z cyklu: "Zatańczymy raz i dwa, zaśpiewajmy so-mi-la" - kaseta nr 1; Wykaz piosenek i śpiewanek nagranych do audycji muzycznych z cyklu: "Jak to ładnie brzmi: la-so-do-re-mi" - kaseta nr 2; Wykaz piosenek i pieśni nagranych do audycji muzycznych z cyklu: "Zaśpiewajmy - posłuchajmy" - kaseta nr 3; Alfabetyczny spis śpiewanek, piosenek i pieśni; Źródła;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37113, 37109, 37112, 37181, 37111, 37180, 37182, W.37183, 37108, W.37185, 37106, 37110, 37107, 37179, W.37184 (15 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rocznik Naukowo-Dydaktyczny / Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej ; Z.170)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38857, W.38917 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39280 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. KEN w Krakowie ; Nr 171)
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Pojęcie środowiska społeczno-przyrodniczego i wychowawczego z punktu widzenia filozofii kultury; Rozdział 2. Filozofia spotkania w świetle literatury; Rozdział 3. Problemy, hipotezy i metody badań własnych: 1. Cel pracy i jego uzasadnienie; 2. Propedeutyczny charakter badań; 3. Problemy i hipotezy badań własnych; 4. Organizacja i przebieg badań; 5. Metody, narzędzia i techniki badawcze; Rozdział 4. Przygotowanie nauczycieli i studentów do nauczania przedmiotu środowisko społeczno-przyrodnicze jako podstawa umożliwiająca uczniom doznanie spotkania; Rozdział 5. Wykorzystywanie programu przedmiotu środowisko społeczno-przyrodnicze do przygotowania w uczniach gotowości do doznania spotkania; Rozdział 6. Próba optymalizacji wybranych środków dydaktycznych do przedmiotu środowisko społeczno-przyrodnicze: 1. Podręcznik; 2. Przewodnik metodyczny; 3. Zeszyt ucznia; 4. Środki dydaktyczne wykonane przez ucznia do przedmiotu środowisko społeczno-przyrodnicze; Rozdział 7. Wycieczka jako pomoc w przygotowaniu uczniów do gotowości przeżycia spotkania; Rozdział 8. Przedmiot środowisko społeczno-przyrodnicze nauczany w klasach I-III w opinii uczniów: 1. Opinie uczniów kl. IV-V; 2. Opinie uczniów kl. VIII oraz I i II klas licealnych; 3. Postulaty uczniów; Rozdział 9. Weryfikacja hipotez poprzez zastosowanie obserwacji uczestniczącej; Zakończenie i wnioski; Bibliografia; Aneks (Ankieta dla nauczycieli na temat: "Środowisko społeczno-przyrodnicze w klasach początkowych"; Ankieta dla studentów na temat: "Środowisko społeczno-przyrodnicze w klasach początkowych"; Ankieta dla klas IV i V; Ankieta dla uczniów klas VIII szkoły podstawowej oraz I i II klasy liceum ogólnokształcącego; Pytania do karty obserwacyjnej; Konspekt do lekcji: "Środowisko społeczno-przyrodnicze w kl. III" [5 tematów])
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37389, W.37497, W.37388 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40398 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39631, W.39632 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39205 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rocznik Naukowo-Dydaktyczny / Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej ; Z.144)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37491 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37495, W.37193 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. KEN w Krakowie ; Nr 132)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37946, W.37947 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. KEN w Krakowie ; Nr 233)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39651 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rocznik Naukowo-Dydaktyczny / Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej ; Z.150)
Streszczenie: B. Grochmal-Bach. Wprowadzenie; Część 1. Psychopedagogiczne i społeczne problemy w rewalidacji dzieci i młodzieży niepełnosprawnej: 1. A. Hulek. Stan i problemy przebudowy systemu kształcenia specjalnego w Polsce; 2. V. Rutte. Syndrom wypalenia się u nauczycieli szkół specjalnych; 3. J. Volišova. Wybrane cechy osobowości nauczyciela szkoły specjalnej; 4. I. Obuchowska. O autorewalidacji; 5. J. Pačesova. Ontogeneza fonologicznego systemu dziecka; 6. T. Kott. Uwarunkowania społecznej aktywności młodzieży przewlekle chorej; 7. A. Perzanowska. Asymetria funkcjonalna półkul mózgowych i jej aspekty kliniczne; 8. J. Pilecki. Aktywność umysłowa dziecka chorego w procesie dydaktyczno-wychowawczym; 9. B. Grochmal-Bach, J. Jedynak. Reakcje nerwicowe a profilaktyka i rewalidacja pedagogiczna; 10. J. Jedynak, B. Grochmal-Bach. Funkcjonowanie społeczne dzieci przewlekle chorych w sanatoryjnych grupach wychowawczych; 11. W. Pilecka. Rozwój umysłowy dzieci chorych na astmę, mukowiscydozę i rozstrzenie oskrzeli - studium porónawcze; 12. B. Sanicka. Interakcje społeczne w środowisku rodzinnym i w szkole dzieci przewlekle chorych na astmę oskrzelową; 13. B. Wieczorek. Psychospołeczne konsekwencje defektu narządu ruchu u młodzieży z mózgowym porażeniem dziecięcym; 14. B. Szychowiak. Rozwój społeczny dzieci i młodzieży z uszkodzeniami narządu ruchu; 15. Z. Lohn, W. Gontarczyk. Zmienne osobowościowe a proces rehabilitacji edukacyjno-zawodowej młodzieży z przewlekłymi chorobami układu oddechowego; 16. J. Sowa. Problemy uczniów niepełnosprawnych; Część 2: Kształcenie i wychowanie dzieci i młodzieży z zaburzeniami narządu słuchu: 1. U. Eckert. problemy nauczania początkowegoniedosłyszących; 2. D. Kornaś, G. Gunia. Wybrane aspekty integracji dzieci z wadą słuchu w masowej szkole podstawowej; 3. J. Baran. Stosunek uczniów słyszących do ich niesłyszących rówieśników; 4. G. Gryszkiewicz. Nauczanie języka w szkole dla dzieci głuchych a glottodydaktyka; 5. J. Cieszyńska. Zaburzenia związków paradygmatycznych w nazywaniu i rozumieniu u dzieci głuchych; 6. T. Maszczak. Rozwój fizyczny i sprawność fizyczna dzieci głuchych w Polsce; 7. D. Wolska. Rewalisacja indywidualna dziecka niesłyszącego w pracy Poradni Wychoawczo-Zawofowej; 8. A. Korzon. Wychowanie seksualne młodzieży gluchej; 9. G. Gunia, M. Klaczak. Zainteresowania zawodowe i wiedza o zawodach młodzieży głuchej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37489, W.37296, W.37295, W.37490, W.37488 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 0239-6025 ; Nr 207)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38994, W.38998, W.38993 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37005, W.37008, W.37006, W.37004, W.37007, W.36832 (6 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rocznik Naukowo-Dydaktyczny / Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej ; Z.178)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Pr.39299 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej